Friday, February 8, 2013

Χρονοδιάγραμμα εργασιών

Χρονοδιάγραμμα εργασιών για το etwinning project
EUtopia – Our European Dream City

Ιανουάριος 2013  Οι μαθητές αναρτούν τα προφίλ τους στο ιστολόγιο
                             Όλα τα σχολεία – κάθε μαθητής ξεχωριστά

4-18/2/2013          - Οι μαθητές αναρτούν σχόλια στα προφίλ των άλλων                           
                             Όλα τα σχολεία – κάθε μαθητής ξεχωριστά
-         Οι μαθητές του κάθε σχολείου συμφωνούν σε ένα κοινό ΟΡΑΜΑ της Ιδανικής Κοινωνίας και αναρτούν μια περιγραφή στο ιστολόγιο.
Κάθε σχολείο πρέπει να αναφέρεται και στις 10 πτυχές (μορφή διακυβέρνησης, δικαιοσύνη, απασχόληση, συγκοινωνίες, επιστήμη και παιδεία, οικονομία, υγεία, ενσωμάτωση και ισότητα, διαπολιτισμικές σχέσεις, περιβάλλον) Τα κείμενα μπορεί να συνοδεύονται από σχέδια.
Όλα τα σχολεία – ένα ΟΡΑΜΑ ανά σχολείο.
-         Κάθε σχολείο αναρτά σχόλια σχετικά με το ΟΡΑΜΑ των άλλων σχολείων.
Όλα τα σχολεία – ένας σχολιασμός ανά σχολείο.

19/2-15/3/2013     - Οι μαθητές μελετούν βιβλιογραφία και βλέπουν ταινίες που παρουσιάζουν γνωστές ΟΥΤΟΠΙΕΣ και ΔΥΣΤΟΠΙΕΣ. Συζητούν τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του κάθε παραδείγματος και δημιουργούν παρουσιάσεις με το πρόγραμμα  PowerPoint.
                             Όλα τα σχολεία – μία παρουσίαση ανά σχολείο.
- Οι μαθητές διερευνούν μοντέλα αστικής ανάπτυξης (ουτοπικές πόλεις, ιδανικές πόλεις, εκπαιδευτικές πόλεις, ‘αργές πόλεις’ και πόλεις για παιδιά). Δημιουργούν παρουσιάσεις με το πρόγραμμα  PowerPoint.
Όλα τα σχολεία – μία παρουσίαση ανά σχολείο.
- Οι μαθητές ανιχνεύουν την ανάπτυξη της δικής τους πόλης και ανακαλύπτουν το μοντέλο ανάπτυξής της. Δημιουργούν παρουσιάσεις με το πρόγραμμα  PowerPoint.
Όλα τα σχολεία – μία παρουσίαση ανά σχολείο.

16/3- 27/4/2013    - Οι μαθητές σχεδιάζουν τη δική τους EUtopia βασιζόμενοι στο υλικό (βιβλιογραφία, ταινίες, πίνακες ζωγραφικής, μουσικά έργα) που έχουν μελετήσει στη  προηγούμενη φάση και παρουσιάζουν τις διαφορετικές πτυχές της με τη μορφή κειμένων, παρουσιάσεων PowerPoint και τρισδιάστατων μακετών πόλης.
                             Κάθε σχολείο εστιάζει σε διαφορετικές πτυχές:
Δικαιοσύνη, Συγκοινωνίες, Οικονομία: ΤΟΥΡΚΙΑ
Απασχόληση, Επιστήμη και Παιδεία, Περιβάλλον: 1ο ΓΕΛ Πεύκης
Μορφές Διακυβέρνησης, Υγεία, Κοινωνική Ενσωμάτωση και Ισότητα, Διαπολιτισμικές σχέσεις: 3ο ΓΕΛ Νέας Φιλαδέλφειας

27/4-10/5/2013     Οι μαθητές αξιολογούν τη συνεισφορά τους στο  project συμπληρώνοντας ερωτηματολόγιο on-line
                             Όλα τα σχολεία – κάθε μαθητής ξεχωριστά

No comments:

Post a Comment